„[Pro TV] a inventat „Generaţia Pro”, o formă fără fond, pentru a fideliza publicul tânăr, ca apoi să-l livreze „la pachet” agenţiilor de publicitate. A ridicat faptele diverse (crime şi accidente) la rang de ştiri de interes naţional. S-a închinat maneliştilor (niciun Revelion fără ei!) şi starletelor. A mutat ştirile sportive de pe terenuri în chiloţii iubitelor fotbaliştilor. A umflat băşica lui Gigi Becali şi a linguşit mediocrităţile. A împărţit poporului premii în bani, dar n-a ratat bugetele publicităţii de stat. Cu o mână a dat, cu alta a luat, numele lui Adrian Sârbu fie lăudat! Ăsta-i businessul de televiziune. ”
http://www.adevarul.ro/petre_barbu_-_editorial/Pro_TV_gandeste_liber_7_379232077.html
Acuma mai bine de un an al nostru Teofil Stanciu a scris un comentariu și mai elaborat despre sloganistica ProTV:
„Dar las’ că au fost altele şi mai şi: „O vară TOPless” sau „Propune-i-o” (cu varianta „Bagă-i o valentină”). Din câte ştiu, pentru ultimele două s-a sesizat CNA-ul, din cauză că depăşeau deja limita oricărei decenţe. Nu ştiu ce creier le-o fi debitat, dar se pare că era liber de orice bun-simţ şi mai ales de orice responsabilitate civică.”
http://drezina.wordpress.com/2009/11/14/vorbe-goale-gandeste-liber/
Foarte adevarat. Eu vedeam reclame la anumite campanii de ajutorare realizate de Pro TV si singuri se ridicau in slavi pentru ele. In una din reclame au filmat o fetita care zicea ceva in genul „cineva ma iubeste acolo sus” si arata cu degetul inspre cer, iar in acel moment deasupra capului ei aparea sigla Pro TV. Jenant!